- Bowling med klassen

Tjabba Tjena Hallå! 
Mitt humör jämfört med i morse är helt annorlunda. Har haft en ganska konstig skoldag med en lektion och en inställd spanskalektion. Sedan hade vi 1,5h till att göra lite vad vi ville fram tills bowlingen. Så jag och några gamla kunskapare cyklade i stormen till gamla skolan och hälsade på alla gamla lärare. Saknar dem så mycket. Efter det köttade vi återigen genom stormen till bowlingen för att bowla i 60 minuters tid. 
 
Ligger för tillfället i Albins galet sköna säng. Känner mig väldigt utvilad, denna dag var nog behövlig. Har stoppat i mig bra kolhydrater och vilat, om man bortser från mina cykelturer. 
Taggar till inför ryggpasset imorgon bitti och känner mig återigen pepp på livet och är på banan igen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback