- Tiden går så fort.

[Det blev tillslut kvargplättar till frukost, receptet hittar du HÄR]
Tiden går så otroligt fort, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjort idag. Jo, det gör jag visst, tog ett klassfoto som alla 9:or i Nyköping kommer kunna se snart, bockade av timmarna i skolan, pluggade ute i det härliga vädret tillsammans med några och fortsatte sedan vidare till gymmet för ett rygg+biceps-pass och återigen, det gick toppenbra.
 
Kom hem och la mig direkt ute i solen ett tag, innan jag fixade en enkel middag bestående av fycklingfile och matkorn samt grönsaker. Var och handlade en snabbis med pappa. Har även hunnit med att planera morgondagen. Men nu mina kära vänner, nu ska jag äta kvällsmål. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback