- Ska jag golfa?

Idag åkte dessa kläder på ↑, provade även de nya skorna jag fick skickade från Litauen av mormor. Jag tycker att de är så sjukt snygga och som tur var: var det sköna också.
Geografi-nationella kändes ganska dåligt faktiskt, då vi inte läst så mycket om det som denna del gick ut på, men efter att ha pratat med några om det, så insåg jag att jag inte var helt ute och cyklade.
 
Har varit hemma ett tag och ätit massa mellis, var så otrolgit hungrig. B.la chokladbollsröra ↓ med hallon, några finn crsip och resterande banan/äpple med jordnötssmör.
Nu tror jag att jag håller mig till middagen, men däremellan ska jag, mina syskon och mamma prova på att golfa, vi får väl se hur det går. Men alltid lika kul att prova på något nytt.
Den kanske inte ser så smarrig ut, men den var riktigt god. Detta är då ett mellisrecept, men man kan dubbla det eller dela det på hälften, göra lite som man vill, beroende på hur hungrig man är. 
 
Chokladbollsröra med hallon
Du behöver:
0,5 dl fiberhavregryn
0,75 dl kvarg
1 msk kakao
1 krm kaffepulver (eller lite kokat kaffe)
1 msk kokosflingor
1/2 banan
1 näve hallon
 
Hur gör du?
- Mosa bananen och blanda alla ingredienser.
- Lägg upp på en tallrik.
- Om du vill: toppa med något. Sedan är det bara att äta och njuta!


jättefin topp!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilija Romaite

2014-05-16 // 18:33:04

Älskar verkligen din topp, ville också ha den men fanns inte i min storlek när jag var på gina :(

2014-05-17 // 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback