- Say what you wanna say.

!! Receptet på frallorna kommer komma upp under dagen så håll utkik !!
Godmorgon folket!
Det var inte bara edorfinnerna som spökade igårkväll för energin och glädjen sitter kvar. Dock är det tyvärr vilodag så ska vara en duktig flicka och lyssna på mamma genom att vila.
 
 
Har dansat runt i köket och fixat frukost till mig och familjen hela morgonen, hehe. Till mig blev det kvarg blandat med kanel och toppat med äpple och solrosfrön, en av mina frallor med skinka och avokado, ett kokt ägg och resterande äpple. Lite annorlunda från vad jag brukar äta men det var gott och nu är jag mätt.
 
Nu har jag lite svårt för att välja vad jag ska ha på mig, vet liksom inte vad det kommer vara för väder. Standart problem varje vår. Men ska slänga på mig något och dra mig mot skolan. Ha en toppen dag bästa ni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback