- Oj, vad hände med uppdateringen?

Halloj! Allt bra med er? Med mig är det toppen förutom att det känns som att jag har något i det högra ögat så det kliar som satan.
Igår var vädret somsagt galet fint, så efter att jag fått till ett skönt benpass mellanlandadet jag hemma för att äta och duscha, för att sedan dra vidare till hamnen där jag träffade Daniel och Lucas. Chillade lite, spelade vollyboll och basket, tillslut blev vi sugna på fika så vi cyklade/gick hem till mig för att baka kladdkaka och fick då med oss Johanna och Albin.
Senare mot kvällen cyklade vi mot Ilze där vi grillade, pratade, skattade, tittade på film och hade det allmänt bra. Jag tycker om dessa personer såååååå mycket, ni förstår inte, de är så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback