- Nittonde Maj Tvåtusenfjorton.

Tjenare kompisar!
Dagen i skolan har rullat på bra, fått lite gjort i matten och har suttit iprincip hela dagen med Emma och Victoria. Fick cykla hem i duggregn vilket inte gjorde mig så mycket då jag mest tycker att det är skönt. 
 
Var så hungrig när jag kom hem att jag slängde mig över mixern och gjorde glass/smoothie till mig själv och ställde mig sedan för att baka kladdkaksmuffins till syskonens friluftsdag imorgon. Lite nyttiga frukostfrallor bakade jag också, recptet får ni när jag smakat och det ska jag göra efter mitt pass på gymmet om några timmar.
Nu ska jag strax fixa middag, ska hitta på något skoj av fläskfile, börjar bli lite tråkigt med att bara tillaga den i ugnen, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback