- Monday morning

Wihoo, fancy frukost. Hmm.. kanske inte på bilden, men smaken var det absolut inget fel på, tvärtom, den var fantastisk. Det var faktiskt vanlig havregrynsgröt tillagad i micro tillsammans med äppelbitar, kanel, äggvita och linför - för extra protein. Toppade även detta med resten av äpplet och ännu mer kanel, jag älskar kanel.
 
Flög upp ur sängen imorse och drog på mig mina nytvättade träningskläder för att ta mig ut på en pw i solen. Härlig start på veckan kan man lungt säga, det bästa är nog ändå att jag bara går två dagar i skolan, hihi. 
 
Insåg nu att klockan är 7.45 och jag är inte riktigt klar än så jag måste kila iväg nu. Hoppas att ni får en toppenbra dag! Pusshej.


» T

Härligt med morgonpromenad. Hur länge brukar du gå på morgonen?

2014-05-26 // 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback