- Gissa vem som fick äran..?

Efter en dag fylld med svenska-plugg och praktisk musik i både skolan och på pianolektionen, har jag landat hemma i min säng. Jag har klirrat mitt slutbetyg i svenska genom att redovisa min argumenterande text om sociala medier och har även hjälpt en kompis med hans novell. 
Till middag gjorde mamma en favorit i repris, zucchini-lasange. Har sagt det en gång tidigare, säger det igen: älskar det!
 
Något vi också har hunnit med här hemma är familjestädning, dvs. hela famlijen har hjälpts åt att städa lägenheten. Gissa vem som fick äran att städa våra två badrum..?


friskis tills i juli men ska byta till nordic wellness när mitt gymkort gått ut :)

2014-05-13 // 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback