- Gårdagen.

Halloj! Allt bra med er? Med mig är det toppen.
Sovit ut ordentligt och ätit en riktgit god frukost! Gårdagen spenderade jag somsagt med finfina vänner, det var kul att umgås med dem men blev lite segt mot slutet då jag höll på att somna. Vi gick och handlade och fixade tacos tillsammans. Till efterrätt åt vi äppelpaj som Daniel bakat, jag tyckte att den var jääääättegod! 
 
Vi tog fram en "uno-kortlek"(?) och tänkte att vi kör i några minuter, men det slutade med att en runda tog ca 1 timma, så efter det tittade vi på en film istället och runt 00.30 kom pappa och hämtade mig och Ilze.
Men det är härliga personer att umgås med, så det spelar egentligen ingen roll vad man gör, haha, jag hade trevligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback