- Fjärde Maj Tvutusenfjorton.

Direkt efter sista inlägget igår ringde Daniel och frågade om jag ville med ut med honom, Albin och Johan. Såklart ville jag det, så gjorde ändå lite igår och låg inte bara inne, hehe. 
 
Imose sov jag till 9.30? Händer detta ens, JAG sov längre än till 8? haha. Fixade ihop en äppel-kanelfluff till frukost och drog mig vidare till gymmet där jag fick till ett riktigt grymt och svettingt magpass men även 20 minuter på crosstrainern.
Länge sedan jag körde kondition inne på gymmet, anledningen till det är att jag tycker det är roligare ute. Men idag var jag så sugen på crosstrainern, haha.


Så gott :D

2014-05-04 // 14:49:49

sv: Tack så mycket! kämpar dag in och dag ut så något resultat borde väl komma :)

2014-05-04 // 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback