- En spöklik morgon.

Gissa hur jag startade min vecka? Yes, du hade rätt. En pw. Jag, bokstavligt, flög upp ur sängen imorse, haha. Det var väldigt skönt, luften var så som jag vill ha den, dock var det spöklikt, väldigt dimmigt, men det försvann med tiden.
Har precis ätit frukost. En favorit i repris - morotskaka gjord i micro, idag toppat med en röra med kvarg, kanel och banan. Testade även att ta en naturell riskaka med kokt skinka och kokt ägg på, det var riktigt gott så det ska jag fortsätta att äta, hihi.
 
Nu ska jag dra på mig lite kläder för att dra mig mot skolan och sedan får jag se vad som händer, tar dagen lite som den kommer. Men är otroligt taggad på triceps+axel-passet ikväll. Ha det bra!
 


Åh tack så mycket!! Vad glad jag blir :D
Gud så läskigt de såg ut! Men ändå mysigt på något vis!

2014-05-19 // 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback