- Detta med socker alltså..

- Dessa var mina favoritskor för några år sedan - 
Bilden.. I don't know why. Jo, min frukost var varken intressant eller fin. Provade den nya smaken av kvarg-citron&lime, utan tillsatt socker. Den var faktiskt riktigt god. Åt även finn crisp med kokt ägg, champinjoner och lök.
 
Hur är det med er denna regniga söndagsmorgon? Men mig är det väl helt ok. Igår kväll, åt jag somsagt godis, måttligt och mådde bra. Imorse vakande jag dock runt 5 och mådde så illa, haha, så detta med socker är nog inte min grej faktikst. Men somnade om och mår nu bättre, ska strax ta mig till gymmer för att kötta lite mage och om jag känner för det, lite kondition.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback