- Det faller sig in rätt så bra.

Träningsvärk i benen. Träningsvärk i magen. Är helt slut i både triceps och bröst efter dagen pass. Jag tror att morgondagens vilodag faller sin in rätt så bra. Dock är det lite tråkigt eftersom att det har gått så jäkla bra på alla pass den senaste veckan och motivationen är på topp. 
 
Idag provade jag på bänkpress. Har tidigare varit så rädd att prova det för att jag inte kunnat tekniken. Men idag insåg jag att "vafan, jag kommer aldrig klara det om jag inte provar." Provade och det var så otroligt kul. Tekniken sitter inte än, men det var ju första gången och jag ska lätt fortsätta med detta.
Har ätit mitt standart "postworkout-meal" och även druckit mitt kvälls-te, ska nu varva ned mig lite genom att läsa i min bok och sedan krypa under täcket för en ny dag imorgon. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback