- Åttonde Maj Tvåtusenfjorton.

- Fröken Emilija var på egopic humör sisådär 6.30 imorse -
Halloj, allt bra med er? Med mig är det toppenbra faktiskt. Åkte hemifrån i träningskläder och kom hem i träningskläder. Dock har jag haft vanliga kläder på mig, då jag även hunnit med massa i skolan.
 
Det var verkligen jätteskönt att gå på ett walking-pass innan skolan började, dock blev det lite stressigt när duscharna inte fungerade till en början, hehe, men löste sig tillslut. Efter skolan hann jag också med ett pass, denna gång tillsammans med Oscar. Vi körde rygg och det var verkligen jättekul, lärde mig så mycket då han är otroligt duktig!
 
Ilze har varit här ett tag, pratade lite, alltid lika mysigt. Var också på en sväng till Rusta då jag behövde en ny parfym, eftersom att jag är så klantig och tappade min i golvet imorse, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback