- Ännu en onsdagsmorgon.

{Min fina syster och jag igårkväll när vi hade lite tråkigt}
Gooooodmorgon folket!
Blir alltid lika glad när jag loggar in och ser att jag fått nya kommentarer, det betyder så otroligt mycket. Denna morgon har varit riktigt härlig och lugn. Hoppade upp ur sängen när klockan ringde och tog mig ut på en pw vid vattnet. Luften var såhär perfekt kallt, förstår ni vad jag menar? Prefekt morgonluft liksom. 
 
Har hunnit att duscha, packat väskan, klätt på mig och fixa en omelett + kaffe till min fina mamma samt pratat om lite allt och inget. 
Sitter just nu med min te-kopp i högsta hugg och ska strax fixa frukost till mig själv och möjligtvis mina syskon.
 
Idag ska jag prova något jag inte gjort förut, jag ska träna efter middagen istället för direkt efter skolan. Anledningen till det är att jag ska på ett möte runt 16.00, men jag vill också se om det går bättre/sämre att träna senare.
Men nu är jag hungrig, så ni får ha en superduper bra dag!


» T

Härligt med en morgonpromenad=) Hur länge brukar du gå på morgonen?

Svar: Ja, verkligen! Jag brukar gå runt 1 timma :)
Emilija Romaite

2014-05-14 // 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback