- Water with cucumber in the sun.


Sitter hemma just nu, första gången på riktigt länge jag har kommit hem direkt efter att jag slutat, oftast har anledningen varit att jag dragit direkt till gymmet eller stannat kvar för att plugga lite extra. Men denna vecka har det varit så mycket att göra och jag har fått så mycket gjort och ska dessutom träna tillsammans med Tilda ikväll runt 19.00, så jag beslutade mig för att dra hem direkt. Så nu sitter jag här med mitt gurkvatten, vilar, slappnar av och inser att jag faktiskt klarat mig igenom denna helvetesvecka. 
 
Annars så har jag haft en riktigt bra dag, SO-provet tror jag gick hyfsat gjorde lite fel gällande de olika haven, men kom ihåg alla huvudstäder och länder, haha. Fick även svenskan redovisad.
Så nu ska jag bara ta det lugnt och tagga till inför konditions+magpasset, kanske ska försöka mig på att titta på en film?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback