- Trettionde Mars Tvåtusenfjorton.

Ligger i min säng och lyssnar på en digitalsk kemibok, där dem pratar om övergödning, det jag har prov på, på tisdag. Ska lyssna lite till och kanske skriva lite stödord, för att senare planera upp min träningsvecka samt veckan i skolan, samtidigt som jag äter mitt kvällsmål. 
Åt förresten en galet god middag som mamma gjorde, stekt fläskytterfile och fullkornspasta med stekta champinjoner, broccoli, mozzarella och tomat.
 
Har ni haft en bra dag? Jag har haft det jättebra, aktiv men ändå lugn. Var och handlade med mamma och passade på att lämna ut ytligare lite CV:n och personliga brev, så får hoppas på det bästa nu! 
Nej, nu måste jag fortsätta lyssna och fokusera, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback