- Sjuttonde Mars Tvåtusenfjorton.

Halloj! Allt bra med er? Med mig är det väl helt ok, har suttit och pratat med mamma om min träning, så ska imorgon, tror jag, åter igen sätta mig ned och planera om mitt upplägg. Kommer skriva en inlägg om varför och hur det blir framöver.
Annars då? Jo, Svenska nationella, jag tyckte faktiskt att det var ganska svårt men jag svarade på alla frågorna så jag är nöjd över det. Drog vidare till gymmet och körde bröst, axlar + 30 minuters kondition, gick hyfsat bra lite segt i början bara. 
Mamma har tagit fram massa böcker till mig så ska bläddra igenom dem och se om jag hittar något intressant, sen ska jag nog lägga mig. Godnatt och ta hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback