- Romme alpin.

Om man bortser från den dåliga snön, dimman och motvinden så hade jag en riktigt riktigt bra dag i Romme med härliga personer från skolan. Redan 4.00 var jag upp för att fixa det sista och 6.00 åkte vi ifrån skolan och var hemma runt 20.00, åt lite middag och sedan somnade jag faktiskt.
Vaknade runt 8.30 imorse och hade sovit ut riktigt ordentligt och tittade ut genom fönsteret, fick värsta kicken av att det var så fint väder så jag fixade iordning lite frukost och drog mig ut på en pw i 55 minuter på 7,2km, riktigt härligt dock blåste det ganska starkt. Duschade och fixade iordning ett litet mellan mål bestånde av kiwi, knäckebröd, dadlar och paranötter, det ni ser på bilden helt enkelt. Ska nu borsta igenom mitt hår och sedan åka och grilla hos några familjevänner, yes, ni läste rätt grilla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback