- Q/A

 
Anonym om - ShapeUp.
Är tidningen bra? Ger den bra tips/övningar etc? :-)
Jag  tycker att det var en riktigt rolig och bra tidning. Detta nummer som jag köpt nu är det andra som de har släppt, alltså är tidningen relativ ny. Tidningen handlar inte bara om träning, hälsa och mat utan också relationer, mode, smink osv.
Men detta nummer innehåller b.la övningar man kan köra hemma för rumpan och magen, recept däremot saknade jag lite, det var mest för folk som ville prova vegitarisk mat, om jag fick önska så skulle jag vilja ha lite mer recept på mellanmål eller snacks.
 
Anonym om - ShapUp.
Vart har du köpt nötmixen? Hehe :)
Jag har köpt den på MatExtra här i Nyköping, jag vet inte om den butiken finns i andra städer, gör den det? 
 


Hoppas du har haft en bra dag :)

2014-03-16 // 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback