- ShapeUp.

Har i nästa två timmar bara legat och degat i min säng med mjukisbyxor på och tidninge "ShapeUp" i händerna. Har så mycket motivation inom träningen, men är så seg i kroppen och har vilodag, haha, så får vänta tills imorgon med träningen. 
Var på lite ärenden med pappa förut, hittade b.la två nya träningslinnen och, tyvärr, ett par likadana träningtights som jag redan har två stycken utav. Ville hitta några lite mer färgglada, men icke, utbudet är i Nyköping är inte så stort.
Har även fått med oss massa god frukt till vårat lördagsmys, då vi ska spela spel tillsammans och ha lite kvalitetstid ikväll, jag, pappa och mina syskon.


Är tidningen bra? Ger den bra tips/övningar etc? :-)

2014-03-15 // 17:42:36

Vart har du köpt nötmixen? Hehe :)

2014-03-15 // 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback