- Problemen som uppstod.

Ligger nu mätt på mitt golv hemma hos pappa, precis ätit köttfärsås med fullkornspasta med massa grönsaker, mumsigt, riktigt länge sedan faktiskt!
Förut blev det ett mag-pass i 45minuter innan jag tillsammans med Ilze och Nettan gick på walking, de båda passen gick riktigt bra det brände rejält i magen och Walkingen var riktigt rolig och svettig, ska nog fortsätta att gå på det.
Eftersom att jag skulle till pappa idag så var kylskåpet ganska tomt så jag slängde ihop en äppel&kanel-mugcake, så gudommligt gott, tycker verkligen att ni ska testa!
Idag hann jag alltså med 3 pass innan klockan ens slog 13.00, gissa vem som kommer att sova gott inatt? Jaop, jag. Nu ska jag ta det lugnt och spela lite gitarr.
 
Vad behöver du?
1 dl fiberhavregryn
1 dl vatten
1 äggvita
lite lite salt
1 äpple
Kanel.
 
Hur du gör?
- Riv eller skär halva äpplet i bitar.
- Blanda alla ingredienser och ställ in i mircon ca 2,5 minuter.
- Toppa med resterande äpple, mer kanel och något mer om du vill, jag hade kokosflingor.


Tja! Min blogg är lite oaktiv men tänkte iallafall tacka för kommentaren. Blev jätte glad :D

2014-03-23 // 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback