- På min favoplats med en finfin vän

Sitter just i detta nu och smsar samt tittar igenom lite sociala medier med en handuk på huvudet. Innan jag åkte in till stan/gymmet för att möta Tilda runt 19.00, laddade jag upp med kassler, stekta morötter och zucchini och kvarg, så enkelt men så gott.
Vi började med att värma upp i 10 miuter och körde sedan mage i 1h 20 minuter och kondition i 1h. Vart ett riktigt bra, roligt och svettigt pass, så kul att köra ett pass tillsammans med någon, alltså verkligen tillsammans och inte bara att det är någon man känner på gymmet, så det måste jag verkligen göra oftare.
 
Kom hem och käkade kvarg med stora blåbär och kanel, två finn crisp och lite nötter till kvällsmål, nu är jag nästintill död så ska lägga mig under täcket och sova, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback