- Nationella prov i Spanska.

 - Ge mig sommar, oki bra -
Goooodmorgon!
Har sovit som en stock inatt, verkligen. Jag brukar inte ha svårt för att gå upp på morgonen, men idag låg jag kvar i 5 minuter, hehe. Vet inte, det kanske beror på att jag ska skriva nationella prov i spanska idag, lite blandade känslor kring det. Ska fixa i ordning lite frukost och ta det lugnt, ladda upp med energi, då jag redan gjort mig i ordning.
Har PH (personlighandledning) idag, så går i skolan till 15.00, drar vidare till gymmet, idag står bröst+rygg på schemat, satt igår och planerade ihop ett pass, så det blir niceeee!
Hoppas ni alla har en bra dag och alla 9:or som skriver nationella idag, lycka till! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback