- Har inte tid med detta.

Halloj! Sitter just nu med te och en flaska vatten framför talang. Skolan flöt på galet bra, fick mycket gjort och fick B som betyg för det muntliga nationella i spanska, dock är det bara 1/4 av betyget, men jag kan nog fixa resten på samma nivå.
Kännde mig pepp och pigg när jag drog till gymmet och körde 45 minuters kondition och ca 1 timma mage, det gick jättebra, brände som satan i magen. Kom hem och käkade kyckling med fullkornspasta och grönsaker. Åt mer än vad som syns på bilden, haha, det ser så lite ut, men jag var riktigt hungrig. 
Mamma tror dock att jag har feber, vilket jag inte riktigt har tid med så ska ta det lugnt nu ikväll, därav hoppade jag över innebandyn och imorgon är det vilodag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback