- Green, Pink and Yellow.

Förstår inte varför jag är så trött på tisdagar, dagen då jag inte tränar. Haha. Humöret har iallafall varit på topp idag, känner mig allmänt lyckig i kroppen. Nationella i engelska vet jag faktiskt inte, men det gick nog hyfsat bra. Stannade kvar i skolan för att ha PH men fick inte så mycket gjort, några matteuppgifter, innan jag cyklade vidare till mamma där jag drack lite te i väntan på pianolektionen, som förövrigt gick så galet bra.
 
Av någon konstig anledning var jag inte alls hungrig nu mot kvällen men fick ändå i mig lax med ljus fullkornspasta, bladspenat, broccoli, gurka, en ägghalva och kvarg. Lax går alltid ned då det är så galet gott.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, plugga lite matte kanske, men funderar faktiskt på att gå en lugn promenad, bara för att liksom.


Hej! :) Vad har du hittat på idag då? Haft en bra dag? kram

2014-03-25 // 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback