- Go hard or go home.

- Imorse, hehe -
Hela dagen har rullat på bra, jag mår bra och är glad. Har inte fått så jättemycket plugg gjort men det var för att vi hade en idrottslektion i två timmar som bestod utav dans. Men har iallafall påbörjat mina skrisser till silversmidet. Idrotten, dvs. dansen gick jättebra och var riktigt rolig, dansade med Måns, tycker att det gick bra för oss.
Efter det ladade jag upp med en celsius och en banan, cyklade som en galning till gymmet och körde ben. Alltså helt otroligt hur bra det gick, mina ben skakar fortfarande. Kanske inte det smartaste att köra ben dagen innan man ska till romme och åka skridor, men go home or go hard, right?
Har precis ätit middag och ska strax åka till pappa då jag ska sova där inatt.


» vanja

fin blogg :D

2014-03-06 // 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback