- Firday baby.

Halloj! Såååå skönt med fredag, känns verkligen välbehövligt. Gjorde klart startreflektionen till silversmidet, så nu är jag helt förberedd. Började också med so:n tillsammans med Tilda.
Hade tänkt att gå till gymmet tillsammans med Ilze, men hon slutade så sent och jag ville vara hemma när mamma kom hem så jag gick dit själv också körde ett pass för mage och jag höll mig inom avsatt tid, wihooo, en applåd till mig! Det gick faktiskt riktigt bra och det kändes i magen.
 
Till middag åt vi torsk, fullkornspasta, sparris och massa grönsaker, galet gott! Jag har inte haft någon aptit idag, vet inte vad som hände men tyckte inget jag åt idag var gott. Förutom middagen då som jag åt typ bilden x2,5 av, haha. Åt även en hälsosam glass som jag gjort till mig och mamma, till efterrätt. Himmelsk, kommer verkligen att göra det igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback