- Ett kärleksbrev.

Halloj! Allt bra med er denna fina morgon?
Med mig är allt toppen bra, då jag har sovit bra, är pigg och glad. Idag väntar en heldags silversmide. Har tidigare aldrig provat på något liknande, så det ska bli riktigt kul att prova på. Har alla skisser klara så det är bara att lyssna ordentligt på genomgången så går det nog bra.
Igårkväll skrev jag om mitt CV och mina personligabrev, så eftersom att jag har vilodag så ska jag efter skolan cykla runt och dela ut dem, vilken tur att det är fint väder, haha.
 
Är av någon konstig anledning inte sugen på havregrynsgröt, utan är sugen på kokta ägg och en smoothie, så ska gå ned och se vad jag kommer fram till. Ha nu en toppendag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback