- En aktiv dag.

Jag vet inte, men jag har börjat älska att vakna tidigt på helger - låter inte alls som en tonåring.
Men jag gillar det, älskar att man hinner med så mycket, nu har jag t.ex hunnit med att äta en god frukost ute i solen bestående av kvarg blandat med kanel och funlight - päron&kiwi, toppat med äpple, solrosfrön och linfrön. Två finn crisp med halvlöskoktägg och skinka. + två dadlar och massa te.
Har också hunnit med att prata lite med min syster.
 
Men nu ska jag dra på mig lite träningskläder för att åka någonstans med pappa och lillebror för att promenera lite, efter det ska jag på ett gruppass på gymmet som heter "Box" aldrig provat på det tidigare, så det blir nog kul. Om jag hinner ska jag också gå på ett pass som heter "Bodybalance" det har jag inte heller provat på tidigare. Har någon utav er provat det? Är det kul/Jobbigt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback