- Dagen blev bara bättre och bättre.

Galet händelserik dag, men ändå inte. Imorse var jag somsagt riktigt seg och trött, men under No-passet fick jag reda på att jag fått ett B på senaste kemiprovet, och jag blev så otroligt glad. Dock gick inte passet på gymmet för biceps, triceps och rygg så bra, men jag körde igenom det och åkte hem för att fixa middag. Basturökt skinka, med rostade morötter, bulgur, kvarg och sallad gjort på spenatblad, majs, avokado och gurka. Det var så otroligt gott, verkligen!
 
Var lite arg på mig själv för att det inte gått bra på gymmet så tänkte att jag skulle dra ut på en springrunda på ca 4km, men det slutade med en runda på 11km. Helt otroligt, hade som mål att klara milen innan sommaren och efter sommaren skulle jag ha klarat milen under en timma, kan redan nu bocka för båda två då jag sprang på 50.06 minuter, det känns så otroligt bra! Lite för vissa, mycket för vissa, men helt perfekt för mig.
 
Ilze kom förbi en stund också, vi åt kvällsmål tillsammans, en galet god blåbärssmoothie och lite finn crisp, pratade lite om allt och inget, så mysigt. Nu ska jag krypa ned under täcket och tagga till inför benpasset imorgon, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback