- 110314

Goooooodmorgon people!
Somnade som en liten bebis igår runt 21.15 och vaknade av mig själv runt 6.05, men det var skönt. Vilodag som gäller idag, kan vara bra då jag inte är i toppform och idag ska jag äta ordentligt! 
Har tänkt att sitta kvar i skolan tills min pianolektion börjar, för att få lite gjort, så ska strax gå ned för att fixa ett mellanmål.
Min frukost denna morgon blev inte det vanliga, gröten, utan idag åt jag 1 & 1/2 proteinbröd med kokt ägg, två finn crisp med skinka och sallad, och ett stort äpple samt massa grönt te. Riktigt gott faktiskt! Hoppas att ni får en toppen dag, det ska jag försöka att ha!


Men åh så gott det där såg ut! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

2014-03-11 // 12:37:33
» Emma

Men åh så gott det där såg ut! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

2014-03-11 // 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback