- Varför vara som alla andra?

[Det kan diskuters vad jag gör på denna bild]
Gooodmorgon folket!
Det här med att jag tänk ta sovmorgon sket sig runt 03.30. Alltså jag var så otroligt hungrig att jag mådde illa, men låg kvar i en halvtimma innan jag gick upp för att äta lite för att sedan gå och lägga mig igen. Två timmar senare vaknar jag av samma känsla igen. Så nu har jag ätit min "riktigt" frukost. Ett plus på detta är att grannen hade fest igår så jag hade lite svårt att sova. dvs. har inte fått så mycket sömn denna natt och nu kan jag inte somna om, hehe.
 
aja, dricker lite grönt te just nu så piggnar nog till snart. Ska ta en liten promenix i solen till affären för att köpa kvarg också, hihi. Hoppas att ni får en toppendag och till er som har avslutning - Grattis!


» Hanna

Ja visst är den grymt bra :D

2014-06-12 // 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback