- Too good to be bad

Sitter med en handduk i håret och planerar kvällen. Troligen blir det invigningen av hamnen men Ilze, alt. några fler. Mötte upp Ilze vid gymmet 12.30. Passet gick jättebra, svettigt och galen kontakt. Provade lite nya saker b.la "front squat", satan vad kul det var. Efter USA ska jag lätt lägga in denna övning i mina benpass. 
 
Tog en lång dusch när jag kom hem, det händer inte ofta men idag var det skönt. Vet inte om jag inbillar mig eller inte, men det känns som att jag är helt slut i benen och orkar knappt gå, haha.
Ska nu fixa lite hemmagjorda köttbullar till middad och sedan dra mig mot hamnen. 


» Katta

Hej! Jätte fin blogg du har. Kolla gärna in min blogg om du vill :). Kram!

2014-06-19 // 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback