- Tjugofemte Juni Tvåtusenfjorton

Precis ätit lite lunch. Tonfisksallad som innehöll tonfisk(självklart?), matkorn och olika grönsaker. Jag blev sugen på jordgubbar, så även det la jag till och när jag såg halvan från frukostens grapefrukt, fick även den slinka ned i magen. Jag åt det ni ser på bilden x3 efter att ha kört 50 minuters hemmaträning, övningar för hela kroppen.
 
Hade planerat att köra backintervaller idag, men jag har fått ont i högra benhinnan. Efter att ha pratat med en kompis som har benhinneinflamation så väljer jag att skippa det idag och istället gå ut på en pw istället och försöka ta det lite lugnt. Hellre vila 1-4 veckor än att inte få träna på 1 eller flera år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback