- Tänk om du har fel

Godmorgon finisar, är allt bra med er?
Imorse vaknade jag upp till ett trist väder och träningsvärk i princip hela kroppen. Men känner inte alls för att vara på dåligt humör för det. Så jag har dragit på mig min mysiga kofta från Barcelona och dansar runt till Carolas gamla låtar för att piggna till lite.
 
Jag var inte sugen på något speciellt imorse, så jag provade Emilias recept på microbröd, så galet gott. På ena skivan hade jag ett prefekt kokat ägg och på andra hade jag skinka. Till detta åt jag även några finn crisp, en nektarin och mängder av te.
Jag tror att jag ska spendera även denna skoldag med att spela spel med 6:orna, hoppas på att Jake och Emma också är med, hehe. Ska iallafall försöka göra denna dag till något bra, hoppas att ni gör detsamma trots det tråkigta vädret.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback