- Svar på tal: allt möjligt.

Anonym om: - Mellanmålsmuffins
Kan man ha något annat istället för mandelmjöl? :-)
Ja, det går nog bra att ha vilket mjöl som helst, vill du inte ha vetemjöl kan du ta t.ex kokosmjöl (ta då i litelite vatten också), dinkelmjöl fullkorn eller mixa havregryn till havremjöl. :)
T om: - Monday morning.
Härligt med morgonpromenad. Hur länge brukar du gå på morgonen?
Jaop, jag tycker att det är riktigt härligt. Så pigg resten utav dagen, ett + är ju att kroppen hoppar igång och är aktiv hela dagen. Mina rundor brukar bli runt 50-60 minuter, oftast 6,5km-7km. Men egentligen skulle det räcka med 30 minuter faktiskt.
 
Anonym om: - Instagram
Vilka är dina favoritövningar för rygg? :)
Jag har tre favoritövningar. Men min absoluta favoritövning för ryggen är latsdrag i cable. Det är det ni ser på den första bilden här nedanför, inte den bästa bilden, men för er som inte vet vad det är för övning så ser ni på ett ungefär. Jag ska ta bättre bilder, promies.
Min andra favoritövning är latsdrag till bröst, den övningen ser ni på den andra bilden här nedanför. Det jag älskar med denna ävning är att jag kör 4 "snabba" drag, på det femte drar jag ned och håller det nere i ca 4 sek och sedan drar upp det sakta sakta. sedan gör jag så upp till ca 12 reps, det bränner och tar så otroligt mycket.
Den tredje övningen som är min favorit är ryggresning med viktplatta.
 
Sedan håller jag på att lära mig att göra Chins, så den övningen är också på väg att komma upp i topp tre, haha.  
Finns det några övningar ni vill ha tips på? alltså för en speciell muskelgrupp? för då kan jag fixa det!
Ni har sett bilden tidigare och den är jääääättegammal, men det är denna övning jag menar som är Latsdrag till bröst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback