- Mellanmålsmuffins.

För några dagar sedan innan jag skulle till min kurator slängde jag ihop några muffins till mellanmål. Hälsosamma? yesbox. Dessa skulle bli med smak av äpple och kanel, men blev även lite banansmak, hehe. Goda blev dem iallafall.
 
Du behöver (ca 8 st):
1 mogen mosad banan
4 äggvitor
2,5msk mandelmjöl
1tsk bakpulver
1 grovrivet äpple
1,5 msk kanel
 
Hur gör du?
- Blanda/mixa/vispa ihop alla ingredienser.
- Fördela smeten i ca 8 muffinsformar.
- In i ugnen i ca 10 minuter på 225grader.
- Klart.


Kan man ha något annat istället för mandelmjöl? :-)

2014-06-03 // 15:56:24

Hej! Jag vet hur jobbigt det kan vara med bloggtorka ibland. Men nu har jag lagt upp 10 tips om vad man kan blogg om. Hoppas du kikar in och ge gärna tips om vad du tycker är kul att läsa om :) Kram.

http://emiliasjodin.blogg.se/2014/june/bloggtorka-10-tips-om-vad-du-kan-blogga-om.html#comment

2014-06-03 // 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback