- Kind of overkligt

[http://fames.se/bjorkilze/]
Nu är det gjort - jag har gått ut nian, jag har klarat av grundskolan och med bra betyg dessutom. Jag är nöjd. Har dock inte riktigt insett det än, det känns ganska overkligt på något sätt, haha. Men nu har jag 18 dagar med vänner och familj i Sverige sedan lämnar jag landet i 3 veckor för en språkresa genom USA.
 
Eftersom att jag knappt sov något inatt så väntar jag med att fira in sommarlovet tills imorgon, för då ska jag träna kondition och mage. Nej, skoja (dock ska jag göra det också) men imorgon drar jag och det härliga gänget till grönan, såå det tycker jag blir en bra start. Men jag har på ett sätt firat in lovet - med familjen, vi åt lite på chili namnam, mysigt. Dock var maten väldigt stark.
 
Är just nu så trött att jag skulle kunna somna. Ska tvätta bort sminket, som inte kommer att åka på igen på ett tag, för att sedan slå på en film eller sova, vi får se. Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback