- Glad Midsommar.

[Bilde är tagen förra midsommar, men har på mig samma klänning idag.]
 
Startade somsagt denna midsommar med ett pass på gymmet. Tyvärr var magpasset ganska segt och tråkigt, men jag tog mig igenom det och det brände, som jag vet inte vad. Sedan var det dags att ta farväl av crosstrainern på ett tag. Körde mitt intevall-pass och det var sååååå skönt.
Lite töntigt av mig kanske, men blev faktsikt ledsen när jag lämnade gymmet, kände mig typ tom? Men insåg också att jag åker om 11 dagar och blev riktigt skraj, haha. 
 
Har ätit lite lunch och ska umgås lite med pappa innan jag ska åka iväg hem till Albin, där även Daniel kommer att vara och sedan får vi se vad som händer. Hoppas att ni får en riktigt bra midsommar och att ni njuter av god mat och trevligt sällskap.


Glad midsommar på dig. :)

2014-06-20 // 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback