- Första Juni Tvåtusenfjorton

Första Juni, det är helt sjukt. Har svårt att ta in att om två veckor har jag lov och att om 30 dagar sitter jag på ett plan på väg till U.s.a. Själv. Utan mina föräldrar. Har även massa andra planer som jag ska gör i sommar, som ni kommer att få ta del av.
 
Denna dag har levt på kvargkeso-röror, kanske inte det bästa, men det är det enda jag varit sugen på, haha. Det var iallfall helt klart värt att dissa crosstrainern idag för en springtur i soliga Nyköping. Jag försökte för andra gången i mitt liv att springa milen. Gissa vad? Jag klarade det, även denna gång under en timma. Såg ut som en tomat ↑ efteråt men det är väl så det ska vara?
Har nu landat hemma hos pappa samt varit och handlat, ska förbereda middagen strax för att sedan dra iväg till gymmet för ett mag-pass, antagligen tillsammans med Ilze.


Sv. Visst är det underbart!!

2014-06-01 // 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback