- En sista natt i min säng.

Kamera-batteriet, Ipad:en och telefonen sitter på laddning, båda väskorna är packade och jag har sagt hejdå till mamma och mina bästa vänner. 
Var en sväng hem till Ilze förut där jag även träffade Daniel och Albin, pratade lite och sa sedan hejdå. Fortsatte vidare till Rhodos, där jag tillsammans med min familj åt middag. Där blev det också ett hejdå - fast till mamma. Tänk att jag inte kommer träffa mina tryggheter på tre (!!) veckor.
 
Imorgon ringer klockan 5.45 för att duscha och äta frukost, 7.00 rullar jag och pappa mot Arlanda. Det börjar krypa i hela kroppen, men varje gång någon sagt "Imorgon åker du till USA." Har jag fått ett stort smile i facet. Så ska nu krypa under täcket, dock vet jag inte om jag kommer lyckas att somna, vi får väl se. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback