- Elfte Juni Tvåtusenfjorton

[Beskriver nästan det super-mega-bra benpasset]
Passet så jäkla bra. Sådan energi och vilja, från både mig och Tilda. Helt slut i benen och dropseten vi körde kanske blev upp till 100 reps. Awesome ju! 
Var en sväng hos Ilze och hade tänkt att åka till Daniel för att hålla honom sällskap på jobbet. Men har knappt träffat mamma sedan jag kom hit i söndags så valde att stanna hemma för att prata samt umgås med henne. Mys. Nu kom också hennes pojkvän för en stund sedan så har suttit och snackat med dem. 
 
Ska strax fixa lite kvällsmål och starta det senaste avsnittet av pretty little liars. Imorgon har jag sovmorgon, eftersom att vi har samling 14.30 och avslutningen är 16.00. Dock måste jag en sväng på stan innan. Sen mina kära vänner, sen har jag lov.


» T

Vad gjorde ni för benövningar?

2014-06-12 // 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback