- Det senaste dygnet.

Det senaste dygnet har jag hunnit med en helt del. En halvdag i skolan där jag inte gjorde mycket alls - läste några sidor i en bok. Fortsatte vidare till gymmet tillsammans med Tilda, där vi körde ett litet för långt ben-pass, men som ändå jag hyfsat bra tycker jag - träningsvärk kan jag lova er. 
Resten av kvällen/natten(?) spenderade jag hemma hos mig/mamma tillsammans med mina fina friendos, men kortspelande, nötter, vattenmelon, bad, filmtittade osv.
Vaknade upp imorse och vi fixade pannkakor och gröt till gänget för att sedan cykla ned till hamnen för att titta på Daniels mamma som dansade, men även äta en glass var.
Alltså tycker om dessa personer så otroligt mycket, så svårt att förklara, de är så bra!
 
Nu ska jag strax äta middag för att sedan möta upp Tilda på gymmet, har tänkt att köra slut på både mina magmuskler och Tildas, men även plåga våra ben med träningsvärk genom intervaller på crosstrainern. Tilda kommer hata mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback