- Bad neighbours

"Emilija, ställ dig mellan dina syskon, vi måste ta kort. Dina syskon har köpt de största menyerna och du står och äter ett äpple." - Ilze Björk.
 
Igår drog jag, mamma, syskonen och Ilze på bio. Vi såg filmen "bad neighbours" med Zac Efron som huvudperson. Jag tyckte att den var lite annorlunda från vad ajg sett tidigare, men den var riktigt bra. 
Har inatt sovit som en stock och har precis fått i mig frukost, favogröten ♥ toppat med apelsin, vattenmelon och mammas hemmagjorda musli.
Har lyckats få med mig Ilze, så strax bär det av till gymmet. För min del är det dags för triceps och axlar. Påbörjar även sista veckan med mitt gymkort, det känns nästan lite tragiskt.
Favogröten: Blanda kanel, linfrön, salt, fibergryn och vatten. In i micron i 2 minuter, ta ut rör om. In i 30 sek till. Ta ut, rör ned äggvitan. Toppa med vad du vill.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback