- 3 freakin' dagar kvar.

Igår kväll komma mammas boyfriend + barn över. Vi spelade kub och åt så galet god mat. "Pulled ytterfile" med massa grösaker och även stekt zucchini (ännu en favorit). Runt 21-tiden smet jag ned till hamnen för att spela volleyboll med Albin och Daniel, sen var det ett gäng som kom och frågade om de fick vara med - såklart. Så för första gången spelade vi med två lag, haha. 
Hamnade sedan hemma hos Albin, pratade, pratade och pratade lite till, innan jag drog hem och somnade.
Det är lördag och ynka tre dagar kvar tills jag lämnar Sverige. Så jag tänkte lyxa till frukosten lite. Idag blev det mandel-och kvargplättar. Gott var det, men inte min favorit. Efter detta inlägg ska jag hoppa in i duschen och ta en sväng på stan, för att kanske få med mig lite nödvändigheter till resen, men även ett besök på biblioteket.
 
Plättarna:
2 äggvitor
50g naturell kvarg
20g havregmjöl
1 msk mandelmjöl
2/3 dl mjölk
1 tsk fiberhusk
 
Hur gör du?
- Blanda ihop alla ingredieser.
- Stek i kokosolja på medelvärme.
- Klart, servera med varma bär och njut!


åh kul med kubb!!

2014-06-28 // 16:18:03
» linda

va gott:D

2014-06-28 // 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback