- Trettionde Juli Tvåtusenfjorton

Hellu!
Kunde kanppt sitta still förut idag så jag drog faktiskt iväg till gymmet och fick till ett härligt och bra benpass. Har verkligen saknat mina benpass, nu saknas bara Tilda. Det kändes lite som att tekniken i knäböjen var bättre än när jag åkte, men jag vet inte. Redan nu känner jag lite hur träningsvärken börjar smyga sig på, vilket konstigt nog uppskattas.
Mot kvällen har jag träffat en gammal vän vid namn Moa. Vi har tittat på bilder från USA och snackat en massa, allt från killar till barndomsminnen, haha. Drog även med henne till ica för att handla baksaker. Vet ni varför? För imorogn fyller jag 16 år. 


Följer också gärna med på ett benpass när jag blir frisk

2014-08-01 // 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback