- Tjugofemte Juli Tvåtusenfjorton

Godmorgon kompisar!
Vaknade imorse och trodde att halsen inte skulle göra ont - tyvärr var det inte helt 100. Men kände ändå att jag ville röra på mig så jag drog ut på en timmas pw. För att vara helt säker på att jag gjorde det för att jag ville och saknade det - och inte för att jag känner mig tvingad till det, använde jag mig varken av pulsklockan eller träningsappen.
Kan berätta för er att det var så otroligt skönt, förutom att jag nu saknar mitt gymkort så fruktansvärt mycket. Saknar att lyfta och känna svetten rinna i pannan.
 
Kom hem och drack två(!!) flaskor med vatten, men det är bra, glöm inte att dricka vatten, speciellt inte i denna värme. Åt sedan naturell kvarg, blandat med kakao, mosad banan och lite kanel, toppat med hallon. Har ni inte provat det? Ni MÅSTE, så otroligt gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback