- Varför var jag ens nervös?

- En bild jag tog i Litauen i somras. pga. bildbrist. -
Förstår inte riktgit varför jag var nervös inför det muntliga nationella i svenska, tyckte faktiskt att det mest var roligt. Annars då? Överlevde cykelturen både till och från skolan, dock var det galet stark motvind båda gångerna. Stannade kvar i skolan en timma och pluggade, för att sedan fortsätta upp på stan för att titta på träningstights samt hörlurar, hittade inget utav det. Dock kikade jag på bokrean och fick med mig en recptbok hem.
Har precis varit på pianolektion och ätit lax med ris och massa grönsaker, äääääälskar lax! Ska nu packa iordning mina saker för att spela en match mot Trosa 20.30. Blir lite sur, vem slänger in en match 20.30 på en tisdagskväll?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback