- Stronger

- Återigen en bild från Barcelona -
Precis ätit middag som bestod utav grillad kyckling från ica och korv med 89% kötthalt. Runt 14.15 åkte jag in till mamma, pratade lite med henne och åt havregrynsgröt.
Efter ett tag mötte jag upp Albin och har varit med honom hela eftermiddagen, vi pratade och spelade ett frågesportsspel där man ska vara hyfsad allmänbildad och jag känner att jag kanske borde plugga på lite.. Det var iallafall jättekul! 
Ska nu umgås med pappa ett tag och kanske slå på en film, för att sedan gå och lägga mig och ladda upp inför ett rygg och bröst-pass imorgon!


» Elin

sv: jo det blev faktiskt gott med tanke på mina kunskaper i köket vilka inte är så bra ;) hoppas du haft en fin dag :)!

2014-02-18 // 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback